Connect with us

Actueel

Xander van der Wulp heeft s*ks met beste vriendin Eva Jinek

Published

on

Xander van der Wulp heeft niet alleen een grote carrièremove gemaakt, maar ook op liefdesgebied lijkt hij zijn weg te hebben gevonden. De kersverse hoofdredacteur van NOS Sport is gelukkig in de liefde en deelt zijn leven met Relinde Vos, de beste vriendin van Eva Jinek. In een recent interview spreekt hij openhartig over hun relatie en hoe ze omgaan met de afstand tussen hen.


Een nieuwe uitdaging én een nieuwe liefde

Het is een bijzondere tijd voor Xander van der Wulp. Hij heeft onlangs zijn positie als Haagse verslaggever bij het NOS Journaal verruild voor de uitdagende functie van hoofdredacteur van NOS Sport. De sportredactie heeft de afgelopen jaren onder vuur gelegen vanwege verschillende schandalen, en Xander wordt gezien als de man die orde op zaken moet stellen.

Tussen alle hectiek van zijn werk door, heeft hij gelukkig ook tijd kunnen vinden voor de liefde. Kort na zijn scheiding kreeg hij een relatie met Relinde Vos, een vrouw die ook al een verleden heeft als moeder en carrièrevrouw. De twee lijken een perfecte balans te hebben gevonden in hun drukke levens.


Een gelukkige latrelatie: ‘Het werkt fantastisch’

Xander en Relinde hebben ervoor gekozen om niet direct samen te wonen, maar een latrelatie te hebben. Dit betekent dat ze om het weekend bij elkaar zijn en de rest van de tijd apart wonen.

Xander vertelt hierover in een interview:

“We wonen zo’n 170 kilometer bij elkaar vandaan, dus we zien elkaar om het weekend. We zijn tevreden met onze latrelatie, dat gaat fantastisch. We hebben allebei kinderen, die ook in de buurt van onze exen wonen.”

De afstand lijkt dus geen obstakel te zijn voor hun relatie. Integendeel: ze genieten juist van de tijd die ze samen hebben, zonder de dagelijkse verplichtingen van een gedeeld huishouden.


Samenwonen? Eerst de kinderen grootbrengen

Hoewel veel koppels na een tijd besluiten om de volgende stap te zetten en te gaan samenwonen, denken Xander en Relinde daar anders over. Ze willen wachten tot hun kinderen volwassen zijn voordat ze zich aan een gedeeld huishouden wagen.

Xander legt uit:

“We hebben geen samenwoonplannen. Eerst moeten de kinderen wat groter zijn. Mijn jongste dochter is 13 en tot zij volwassen is, blijven we het op deze manier doen.”

Voor nu lijkt deze regeling perfect te werken voor het stel. Ze krijgen het beste van beide werelden: samen genieten van de liefde en tegelijkertijd hun gezinnen in stabiele omgevingen laten opgroeien.


Geen stiefvaderrol: ‘We hebben onze eigen momenten’

Een opvallend detail in de relatie van Xander en Relinde is dat hij geen actieve stiefvaderrol op zich neemt. In veel samengestelde gezinnen spelen partners een belangrijke rol in elkaars kinderen, maar bij Xander en Relinde is dat anders.

“Ik zie Relinde’s kinderen eigenlijk nauwelijks, ik vervul geen stiefvaderrol. Als ik bij haar ben, zijn we lekker met zijn tweeën. Dat is fijn, dan doen we leuke dingen.”

Deze aanpak laat zien dat de relatie vooral draait om de liefde tussen hen, zonder dat ze de dynamiek van hun families overhaasten.


Druk met werk, minder tijd voor eigen kinderen

Xander’s werk als hoofdredacteur van NOS Sport eist veel van zijn tijd en energie. Dit betekent dat hij minder tijd met zijn kinderen kan doorbrengen dan hij misschien zou willen.

Hij geeft toe:

“Ik zie mijn kinderen niet zo vaak als ik zou willen, maar ik geniet enorm van de tijd die we samen hebben. Ik ben een vrolijke vader.”

Het vinden van een balans tussen carrière en gezin is een uitdaging waar veel werkende ouders mee worstelen. Ondanks zijn drukke baan doet Xander zijn best om er te zijn voor zijn kinderen en geniet hij van de momenten die ze samen hebben.


Hoe Xander en Relinde elkaar leerden kennen

Een leuk detail in hun liefdesverhaal is de plek waar hun romance begon. Xander en Relinde ontmoetten elkaar namelijk op een feestje van Gerard Joling.

Wie had gedacht dat een feestje van een flamboyante volkszanger zou leiden tot een liefdesrelatie tussen een topjournalist en de beste vriendin van Eva Jinek?

Deze toevallige ontmoeting heeft uiteindelijk geleid tot een gelukkige en stabiele relatie, ondanks de uitdagingen van afstand en drukke carrières.


Waarom hun relatie zo goed werkt

Er zijn een aantal redenen waarom Xander en Relinde een succesvol stel vormen:

✅ Ze respecteren elkaars onafhankelijkheid – Door niet direct te gaan samenwonen, kunnen ze hun eigen levens blijven leiden zonder in te boeten op hun relatie.
✅ Ze genieten bewust van hun tijd samen – Omdat ze elkaar minder vaak zien, waarderen ze de momenten die ze wél samen hebben extra.
✅ Ze nemen de tijd voor hun gezinnen – Beide hebben kinderen uit eerdere relaties en willen deze stabiliteit bieden voordat ze een volgende stap zetten.
✅ Ze hebben een sterke basis – Hun relatie is niet gebaseerd op haast of verplichtingen, maar op een oprechte klik en wederzijds respect.


Wat brengt de toekomst voor Xander en Relinde?

Voorlopig blijven Xander en Relinde genieten van hun latrelatie, zonder de druk om samen te wonen of grote stappen te forceren. Xander richt zich op zijn nieuwe rol als hoofdredacteur van NOS Sport, een functie die ongetwijfeld veel tijd en energie zal vergen.

Ondertussen blijft hun liefde op een rustige en stabiele manier groeien. Misschien dat ze in de toekomst besluiten om samen te wonen, maar voor nu werkt hun twee-wekelijkse afspraak perfect.

Liefde hoeft niet altijd binnen de standaardnormen te passen. Soms is het juist de flexibiliteit en vrijheid die een relatie succesvol maken.

En wie weet, misschien zien we ze over een paar jaar tóch als een samengevoegd gezin onder één dak. Maar voorlopig? Zijn ze precies waar ze willen zijn. ❤️


Wat vind jij van latrelaties zoals die van Xander en Relinde? Denk jij dat dit de toekomst is van moderne relaties? Laat het weten in de reacties! 👇

Actueel

Vriendin van Cody Gakpo deelt intens triest nieuws: kindje van Oranje-speler overleden

Published

on

Cody Gakpo en zijn partner Noa van der Bij hebben verdrietig nieuws gedeeld. Via Instagram maakten zij bekend dat hun ongeboren zoontje tijdens de zwangerschap is overleden. De emotionele boodschap leidde direct tot veel steunbetuigingen van fans, ploeggenoten en andere bekende sporters.

Emotioneel bericht op Instagram

Noa van der Bij deelde het aangrijpende nieuws zaterdagmiddag via haar Instagram-account.

“Met een gebroken hart delen we het verdrietige nieuws dat onze kleine jongen tijdens de zwangerschap is overleden. Dank jullie wel voor alle liefde en steun.”

In hetzelfde bericht onthulde ze ook de naam die zij en Cody voor hun zoontje hadden gekozen: Elijah Raphael Gakpo.

Bijzonder moment in de kerk

Naast het verdrietige nieuws vertelde Noa over een bijzonder moment dat veel betekenis voor haar en Cody kreeg.

Na het verlies gingen zij samen naar de kerk om een kaarsje aan te steken. Vervolgens bezochten ze met hun zoontje Samuel de speeltuin bij de kerk.

Daar ontmoetten ze een ander kindje dat dezelfde naam droeg als hun ongeboren zoon.

“Er was daar ook een jongetje dat Elijah heette. We zagen dat als een bijzonder teken. Het gaf ons het gevoel dat onze kleine jongen nooit ver weg is.”

Die woorden raakten veel mensen die het bericht lazen.

Steun uit de voetbalwereld

Kort na de bekendmaking stroomden de steunbetuigingen binnen. Fans, collega’s en volgers lieten massaal weten mee te leven met het gezin.

Veel reacties bevatten woorden van medeleven en steun voor Cody, Noa en hun familie in deze moeilijke periode.

3ET4W70 Netherland’s Cody Gakpo running forward with the ball during the FIFA World Cup 2026 Group F match between Netherlands and Sweden at Houston Stadium on June 20, 2026 in Houston, United States. (Photo by Torbjorn Tande/DeFodi Images)

Eerste zoon Samuel

Cody Gakpo en Noa van der Bij werden in april 2024 ouders van hun eerste zoon, Samuel.

Tijdens het WK in de Verenigde Staten waren Noa en Samuel regelmatig aanwezig om de Oranje-aanvaller te ondersteunen. Zo bezochten zij onder meer trainingen van het Nederlands elftal tijdens de familiedagen.

De beelden van het jonge gezin maakten destijds veel indruk bij supporters.

WK verloopt sportief succesvol

Ondanks het persoonlijke verdriet beleeft Gakpo sportief een sterk wereldkampioenschap.

De aanvaller was in de groepsfase belangrijk voor Oranje met twee doelpunten en een assist. Nederland sloot de poule af als groepswinnaar en plaatste zich daarmee voor de knock-outfase van het WK.

In de volgende ronde neemt het Nederlands elftal het op tegen Marokko.

Veel medeleven

Het nieuws over het verlies van het ongeboren kindje heeft veel losgemaakt. Op sociale media spreken duizenden mensen hun medeleven uit en wensen zij Cody Gakpo, Noa van der Bij, zoon Samuel en hun familie veel sterkte toe in deze moeilijke periode.

Het gezin vraagt vooral om rust en bedankt iedereen voor de vele steunbetuigingen die zij inmiddels hebben ontvangen.

Bron: AD

Continue Reading

Trending

  • Actueel1 jaar ago

    Hardnekkige gerucht blijkt tóch waar: ‘Dit heeft Marco Borsato allemaal met Maan gedaan!’

  • Actueel1 jaar ago

    Jutta Leerdam stapt in ijsbad en laat per ongeluk een beetje teveel zien

  • Actueel1 jaar ago

    Martijn Krabbé deelt verdrietig bericht: ‘Zo lang heb ik nog’

  • Actueel1 jaar ago

    Kijkers geschokt door actie van gast in Lang Leve de Liefde: slurf tevoorschijn gehaald

  • Actueel1 jaar ago

    André Hazes deelt per ongeluk beelden van vrij partijtje met Monique Westenberg

  • Actueel1 jaar ago

    Ophef: Lang Leve de Liefde-deelnemers Laura en Duco liggen te wippen en geven volledige show weg

  • Actueel1 jaar ago

    Volgers verdrietig door heftige post van Emma Heesters 😔

  • Actueel1 jaar ago

    Zangeres Maan laat op podium zien wat ze in huis heeft tijdens optreden. Daar kunnen de mannen wel van genieten