Actueel
Winter Vol Liefde-Monique haalt keihard uit naar Antine: ´Andere meiden vinden mij wel een leuke schoonmoeder!´
In de reünie-aflevering van B&B Vol Liefde kwam Antine met een opvallende verklaring over haar relatie met Mike. Ze gaf aan dat het voor haar onmogelijk was om alleen met hem een relatie op te bouwen. “Ik heb nog nooit meegemaakt dat je eigenlijk geen telefoongesprek met hem alleen kan voeren. En dat kan ik niet”, zei ze, wat tot veel reacties leidde.
Monique is niet blij met Antine’s uitspraken
Monique, de moeder van Mike, reageerde kort na deze uitspraken op de situatie. In een gesprek met De Telegraaf gaf zij aan zich niet te herkennen in de kritiek van Antine.

“Ik vind het jammer hoe Antine zich over ons uitliet”, vertelde Monique. Ze vond het pijnlijk dat Antine hen op deze manier afschilderde, vooral omdat ze haar met open armen hadden ontvangen. “Wij hebben haar met open armen ontvangen en zijn zelfs met haar naar Spanje geweest. Dat was overigens niet mijn idee. Ik had gezegd dat ze lekker met z’n tweetjes moesten gaan!”
Moeder Monique vindt het ‘verschikkelijk’
Monique was er van overtuigd dat Mike wel degelijk de wens had om op zichzelf te gaan wonen en een toekomst met Antine op te bouwen. “Maar dat kan niet van de een op andere dag.

Daar is tijd voor nodig en die tijd is hem niet gegund”, sneerde ze. Volgens Monique had de korte relatie van slechts enkele maanden een grote impact op haar zoon. “Mike heeft er ongelofelijk veel liefdesverdriet van gehad. Als moeder vond ik het verschrikkelijk om hem zo gebroken te zien.”
Mike zal waarschijnlijk niet lang alleen blijven
Ondanks de pijn die haar zoon doormaakte, blijft Monique optimistisch over zijn toekomst. Ze denkt dat Mike niet lang alleen zal blijven. “Ik krijg tientallen berichten van meiden die interesse in hem tonen en mij júíst een hele leuke schoonmoeder vinden.

Het zijn er zoveel, dat ik ze niet eens allemaal kan beantwoorden!” Monique lijkt te geloven dat Mike snel weer geluk in de liefde zal vinden, ondanks de recente teleurstelling.
Actueel
Vriendin van Cody Gakpo deelt intens triest nieuws: kindje van Oranje-speler overleden

Cody Gakpo en zijn partner Noa van der Bij hebben verdrietig nieuws gedeeld. Via Instagram maakten zij bekend dat hun ongeboren zoontje tijdens de zwangerschap is overleden. De emotionele boodschap leidde direct tot veel steunbetuigingen van fans, ploeggenoten en andere bekende sporters.
Emotioneel bericht op Instagram
Noa van der Bij deelde het aangrijpende nieuws zaterdagmiddag via haar Instagram-account.
“Met een gebroken hart delen we het verdrietige nieuws dat onze kleine jongen tijdens de zwangerschap is overleden. Dank jullie wel voor alle liefde en steun.”
In hetzelfde bericht onthulde ze ook de naam die zij en Cody voor hun zoontje hadden gekozen: Elijah Raphael Gakpo.
Bijzonder moment in de kerk
Naast het verdrietige nieuws vertelde Noa over een bijzonder moment dat veel betekenis voor haar en Cody kreeg.
Na het verlies gingen zij samen naar de kerk om een kaarsje aan te steken. Vervolgens bezochten ze met hun zoontje Samuel de speeltuin bij de kerk.
Daar ontmoetten ze een ander kindje dat dezelfde naam droeg als hun ongeboren zoon.
“Er was daar ook een jongetje dat Elijah heette. We zagen dat als een bijzonder teken. Het gaf ons het gevoel dat onze kleine jongen nooit ver weg is.”
Die woorden raakten veel mensen die het bericht lazen.
Steun uit de voetbalwereld
Kort na de bekendmaking stroomden de steunbetuigingen binnen. Fans, collega’s en volgers lieten massaal weten mee te leven met het gezin.
Veel reacties bevatten woorden van medeleven en steun voor Cody, Noa en hun familie in deze moeilijke periode.
3ET4W70 Netherland’s Cody Gakpo running forward with the ball during the FIFA World Cup 2026 Group F match between Netherlands and Sweden at Houston Stadium on June 20, 2026 in Houston, United States. (Photo by Torbjorn Tande/DeFodi Images)
Eerste zoon Samuel
Cody Gakpo en Noa van der Bij werden in april 2024 ouders van hun eerste zoon, Samuel.
Tijdens het WK in de Verenigde Staten waren Noa en Samuel regelmatig aanwezig om de Oranje-aanvaller te ondersteunen. Zo bezochten zij onder meer trainingen van het Nederlands elftal tijdens de familiedagen.
De beelden van het jonge gezin maakten destijds veel indruk bij supporters.
WK verloopt sportief succesvol
Ondanks het persoonlijke verdriet beleeft Gakpo sportief een sterk wereldkampioenschap.
De aanvaller was in de groepsfase belangrijk voor Oranje met twee doelpunten en een assist. Nederland sloot de poule af als groepswinnaar en plaatste zich daarmee voor de knock-outfase van het WK.
In de volgende ronde neemt het Nederlands elftal het op tegen Marokko.
Veel medeleven
Het nieuws over het verlies van het ongeboren kindje heeft veel losgemaakt. Op sociale media spreken duizenden mensen hun medeleven uit en wensen zij Cody Gakpo, Noa van der Bij, zoon Samuel en hun familie veel sterkte toe in deze moeilijke periode.
Het gezin vraagt vooral om rust en bedankt iedereen voor de vele steunbetuigingen die zij inmiddels hebben ontvangen.
Bron: AD
-
Actueel1 jaar agoHardnekkige gerucht blijkt tóch waar: ‘Dit heeft Marco Borsato allemaal met Maan gedaan!’
-
Actueel1 jaar agoJutta Leerdam stapt in ijsbad en laat per ongeluk een beetje teveel zien
-
Actueel1 jaar agoMartijn Krabbé deelt verdrietig bericht: ‘Zo lang heb ik nog’
-
Actueel1 jaar agoKijkers geschokt door actie van gast in Lang Leve de Liefde: slurf tevoorschijn gehaald
-
Actueel1 jaar agoAndré Hazes deelt per ongeluk beelden van vrij partijtje met Monique Westenberg
-
Actueel1 jaar agoOphef: Lang Leve de Liefde-deelnemers Laura en Duco liggen te wippen en geven volledige show weg
-
Actueel1 jaar agoVolgers verdrietig door heftige post van Emma Heesters 😔
-
Actueel1 jaar agoZangeres Maan laat op podium zien wat ze in huis heeft tijdens optreden. Daar kunnen de mannen wel van genieten