Connect with us

Actueel

Tragisch nieuws: John de Mol heeft niet lang meer te leven

Avatar foto

Published

op

Linda de Mol, een van de bekendste gezichten in de Nederlandse televisie-industrie, heeft haar zorgen uitgesproken over haar broer, mediamagnaat John de Mol. De presentatrice van RTL en SBS geeft aan dat de tijd die ze met haar broer doorbrengt, schaars is, ondanks dat ze vlak bij elkaar wonen. Deze afstandelijkheid raakt haar des te meer nu ze zich bewust wordt van de waarde van tijd en de beperkte jaren die ze mogelijk nog samen hebben.

“Te weinig contact met John”

In de meest recente editie van haar tijdschrift LINDA schrijft de 60-jarige presentatrice openhartig over haar relatie met John de Mol, die inmiddels 69 jaar is.

Hoewel ze elkaar altijd goed hebben gesteund, merkt Linda dat hun ontmoetingen zeldzamer worden. “Ik zie mijn broer veel te weinig,” bekent ze. “We wonen vlak bij elkaar, maar hij werkt nog zo idioot veel voor een zeventigjarige dat afspreken om gewoon even echt bij te praten er veel te vaak bij inschiet.”

Volgens Linda is dit niet hoe ze de band met haar broer had willen zien. “Hoeveel keer zie ik hem dan nog bij dit tempo?” vraagt ze zich af. Het is een vraag die haar blijkbaar steeds meer bezighoudt, vooral nu ze zich realiseert hoe kostbaar tijd is.

Een familie die uit elkaar groeit

De familie De Mol heeft altijd een sterke band gehad, maar de drukke levens van de verschillende leden maken het steeds moeilijker om samen te komen. Linda vertelt dat ze vooral tijdens de zomervakantie proberen tijd voor elkaar vrij te maken.

“We proberen elke zomer een weekje met de hele familie tegelijk in Portugal door te brengen,” legt ze uit. Maar zelfs deze traditie wordt steeds lastiger. “Met volwassen kinderen en hun drukke banen lukt het niet meer elke zomer om de agenda’s van iedereen gelijk te krijgen.”

De zomervakantie in Portugal is voor Linda en John een zeldzaam moment om echt bij te praten en te ontspannen. Toch is Linda zich er terdege van bewust dat ook deze vakanties niet eindeloos zullen doorgaan. “Het zijn momenten die ik koester, maar die veel te weinig voorkomen,” zegt ze.

Zorgen over de toekomst

Wat Linda vooral zorgen baart, is de beperkte tijd die ze mogelijk nog met haar broer heeft. Ze rekent voor dat, gebaseerd op de gemiddelde levensverwachting, zij en John nog maar enkele gezamenlijke zomers in het vooruitzicht hebben.

“Als ik de gemiddelde levensverwachting mag halen, heb ik nog maar 23 van die weekjes en met mijn broer zelfs nog maar tien weken, als je uitgaat van de gemiddeld lagere levensverwachting van mannen,” schrijft ze.

John de Mol, die recent nog in het nieuws was vanwege zijn werk bij Talpa, wordt in 2025 zeventig jaar. De gemiddelde levensverwachting voor mannen in Nederland ligt rond de 80 jaar, iets wat Linda zichtbaar dwarszit.

“Gatver, zo wil ik helemaal niet denken,” zegt ze. “Hopelijk worden we 102, maar toch is het ook goed om je er bewust van te zijn dat de tijd die je met loved ones doorbrengt, kostbaar is of korter kan zijn dan je dacht.”

John de Mol

John blijft actief ondanks zijn leeftijd

Ondanks zijn leeftijd blijft John de Mol onverminderd hard werken. Hij is nog altijd een belangrijke kracht achter Talpa, het mediabedrijf dat hij oprichtte en waarmee hij talloze successen heeft geboekt.

Recent wist hij zelfs SBS 6 van de ondergang te redden door het contract met het populaire VI-trio te verlengen. Zijn vastberadenheid om actief te blijven in de mediawereld zorgt er echter ook voor dat zijn persoonlijke relaties minder aandacht krijgen.

Linda bewondert de werklust van haar broer, maar erkent dat dit vaak ten koste gaat van hun contact. “Ik snap dat hij zich volledig inzet voor zijn bedrijf en de mensen om hem heen, maar ik mis de tijd die we vroeger samen doorbrachten,” zegt ze.

De waarde van tijd

Linda’s reflectie over de tijd die ze nog met haar broer heeft, raakt aan een universeel thema: hoe belangrijk het is om tijd door te brengen met de mensen die je liefhebt. Voor Linda is het duidelijk geworden dat deze momenten kostbaarder zijn dan ooit.

“Het leven gaat zo snel voorbij,” zegt ze. “We realiseren ons vaak pas hoe belangrijk iets is, als het bijna te laat is.”

Haar openhartigheid over dit onderwerp heeft veel losgemaakt bij haar lezers en volgers. Velen herkennen zich in het dilemma van een druk leven waarin familiebanden soms op de achtergrond raken. Linda’s boodschap is helder: neem de tijd om samen te zijn met de mensen die er echt toe doen.

John de Mol

Blik op de toekomst

Hoewel Linda zich zorgen maakt over de toekomst, blijft ze optimistisch. Ze hoopt dat zij en John in de komende jaren meer tijd kunnen vrijmaken om samen te zijn.

“Ik hoop dat we de balans kunnen vinden tussen werk en familie,” zegt ze. “We hebben al zoveel mooie herinneringen samen, en ik wil daar graag nog veel meer aan toevoegen.”

Met deze boodschap nodigt Linda niet alleen haar broer uit om vaker samen te komen, maar herinnert ze ons allemaal eraan hoe belangrijk het is om tijd vrij te maken voor de mensen die je dierbaar zijn. Of het nu gaat om een vakantie, een diner of gewoon een spontaan bezoekje: elk moment telt.

Actueel

Wendy van Hout draagt veel te klein topje en laat ze er zo uitfloepen

Avatar foto

Published

op

De beeldschone Wendy van Hout, partner van de welbekende campingmagnaat Peter Gillis, heeft onlangs haar eigen kledinglijn, genaamd “356 by Wendy,” gelanceerd.

Hoewel ze aanvankelijk dacht te kunnen profiteren van de financiële ondersteuning van haar geliefde Peter, heeft de huidige sluiting van zijn vakantieparken en een recente brand in één van de parken haar gedwongen om haar kledinglijn actiever te promoten.

Wendy begrijpt dat er nu meer druk is om haar kledingcollectie te verkopen als ze haar levensstijl wil handhaven, aangezien de financiële situatie van Peter Gillis door de parksluitingen onder druk staat.

Om haar kledinglijn te stimuleren, heeft Wendy besloten om een gewaagde en verleidelijke aanpak te hanteren, aangezien ze maar al te goed weet dat niets zo effectief is als een vleugje pikante onthulling om de verkoopcijfers te doen stijgen.

In een TikTok-video heeft Wendy zichzelf op een speelse manier in de schijnwerpers gezet, gekleed in een opvallend spijkerpak. Met opzet heeft ze de bovenste knoopjes opengeknoopt, zodat kijkers een subtieme inkijk krijgen.

Ze hoopt dat deze uitdagende aanpak zal bijdragen aan het vergroten van de verkoop van haar kledinglijn. Deze extra inkomsten zullen naar alle waarschijnlijkheid van pas komen, gezien de financiële uitdagingen waarmee Peter Gillis momenteel te maken heeft als gevolg van de tijdelijke sluiting van zijn vakantieparken.

Wendy’s besluit om haar kledinglijn te promoten met een vleugje sensualiteit weerspiegelt haar vastberadenheid om haar onderneming te laten slagen in deze moeilijke tijden.

Het bewijst ook dat ze bereid is om actie te ondernemen en haar steentje bij te dragen om financiële stabiliteit te garanderen voor haar en haar partner, Peter Gillis. De komende periode zal uitwijzen of deze gewaagde zet de verkoop van haar kledinglijn daadwerkelijk zal stimuleren en of dit zal resulteren in een welkome financiële impuls voor het koppel.

Wendy van Hout, de charmante partner van de welbekende campingmagnaat Peter Gillis, heeft onlangs haar eigen kledinglijn gelanceerd, genaamd “356 by Wendy.” In eerste instantie vertrouwde ze op de financiële steun van Peter, maar door de recente sluiting van zijn vakantieparken en een brandincident is ze gedwongen om actiever haar kledinglijn te promoten.

De druk om haar kledingcollectie te verkopen is toegenomen, aangezien de financiële situatie van Peter Gillis door de parksluitingen onder druk staat. Om haar kledinglijn te stimuleren, heeft Wendy een gedurfde en verleidelijke aanpak gekozen, omdat ze maar al te goed weet dat niets zo effectief is als een vleugje pikante onthulling om de verkoopcijfers te verhogen.

In een TikTok-video heeft Wendy zichzelf op een speelse manier in de schijnwerpers gezet, gehuld in een opvallend spijkerpak. Met opzet heeft ze de bovenste knoopjes van het pak opengeknoopt, waardoor kijkers een subtiele inkijk krijgen.

Ze hoopt dat deze gedurfde aanpak zal bijdragen aan het vergroten van de verkoop van haar kledinglijn. Deze extra inkomsten zullen waarschijnlijk van pas komen, gezien de financiële uitdagingen waarmee Peter Gillis momenteel te maken heeft als gevolg van de tijdelijke sluiting van zijn vakantieparken.

Wendy’s beslissing om haar kledinglijn te promoten met een vleugje sensualiteit getuigt van haar vastberadenheid om haar onderneming te laten slagen in deze moeilijke tijden. Het illustreert ook haar bereidheid om actie te ondernemen en haar steentje bij te dragen om financiële stabiliteit te waarborgen voor haar en haar partner, Peter Gillis.

De komende tijd zal uitwijzen of deze gewaagde zet daadwerkelijk zal leiden tot een stijging in de verkoop van haar kledinglijn en of dit zal resulteren in een welkome financiële impuls voor het koppel.

https://www.tiktok.com/@365bywendy.brands/video/7324280878916504865

 

Continue Reading

Trending

  • Actueel8 maanden geleden

    Hardnekkige gerucht blijkt tóch waar: ‘Dit heeft Marco Borsato allemaal met Maan gedaan!’

  • Actueel7 maanden geleden

    Jutta Leerdam stapt in ijsbad en laat per ongeluk een beetje teveel zien

  • Actueel7 maanden geleden

    Martijn Krabbé deelt verdrietig bericht: ‘Zo lang heb ik nog’

  • Actueel7 maanden geleden

    Kijkers geschokt door actie van gast in Lang Leve de Liefde: slurf tevoorschijn gehaald

  • Actueel8 maanden geleden

    André Hazes deelt per ongeluk beelden van vrij partijtje met Monique Westenberg

  • Actueel7 maanden geleden

    Volgers verdrietig door heftige post van Emma Heesters 😔

  • Actueel7 maanden geleden

    Ophef: Lang Leve de Liefde-deelnemers Laura en Duco liggen te wippen en geven volledige show weg

  • Actueel7 maanden geleden

    Zangeres Maan laat op podium zien wat ze in huis heeft tijdens optreden. Daar kunnen de mannen wel van genieten