Connect with us

Actueel

The Tribute-kijkers gaan helemaal los en zeggen nu allemaal hetzelfde

Avatar foto

Published

op

Het nieuwe seizoen van The Tribute: Battle of the Bands blijkt een doorslaand succes. Kijkers zijn razend enthousiast over de optredens en spreken vol lof over de deelnemende bands. Vooral één groep lijkt al vroeg in de competitie als favoriet voor de eindzege naar voren te komen. “Ongekend prachtig, wat een kippenvelmomenten,” schrijft een kijker.

Een duidelijke favoriet: Treasure verovert harten

De band die momenteel de meeste positieve reacties ontvangt, is Treasure. Met hun indrukwekkende uitvoeringen van de hits van Bruno Mars weten ze een diepe indruk te maken op zowel het publiek als de jury.

Eerder bliezen ze iedereen omver met hun energieke uitvoering van Uptown Funk, terwijl ze ook de gevoelige snaar raakten met When I Was Your Man. Gisterenavond was het opnieuw raak. Treasure bracht het nummer Die With A Smile, en dat zorgde voor een golf van enthousiaste reacties. De jury was eveneens onder de indruk: twee leden gaven respectievelijk een 9,0 en een 8,5.

Jurylid Spike, bekend van de band Di-rect, sprak van een “testosteronballad van de bovenste plank.” Ook kijkers thuis lieten zich niet onbetuigd en overspoelden social media met lovende woorden:

Meer indrukwekkende optredens: Guus Meeuwis-tribute scoort hoog

Niet alleen Treasure zorgde voor spektakel. Ook andere tribute acts maakten indruk op de kijkers. Een van de hoogtepunten was de Guus Meeuwis Tribute Band, die een ontroerende versie bracht van Dat komt door jou. De vertolking werd met open armen ontvangen door het publiek, en veel kijkers noemden het een van de mooiste momenten van de avond.

The Tribute: een bewezen succesformule

Met het huidige vierde seizoen zet The Tribute: Battle of the Bands zijn succesreeks voort. De voorgaande seizoenen leverden eveneens indrukwekkende winnaars op:

  • Queen Must Go On (winnaar seizoen 1)
  • Bouke & The Elvis Matters Band (winnaar seizoen 2)
  • Bee Gees Forever (winnaar seizoen 3)

De populariteit van het programma groeit met elk seizoen, en de huidige editie belooft wederom een knallende finale.

Johnny de Mol als presentator en een kritische jury

Dit seizoen wordt gepresenteerd door Johnny de Mol, die de optredens met veel enthousiasme aan elkaar praat. De jury bestaat uit drie prominente namen uit de Nederlandse muziekwereld:

  • Cesar Zuiderwijk – drummer van Golden Earring
  • Angela Groothuizen – zangeres en voormalig lid van de Dolly Dots
  • Spike – gitarist van Di-rect

Elke zaterdagavond van 20.00 uur tot 21.30 uur kunnen kijkers op SBS6 genieten van het spektakel. De competitie is in volle gang en de vraag blijft: wie gaat er dit seizoen met de titel vandoor? Eén ding is zeker: de strijd is spannender dan ooit!

 

 

 

 

Actueel

Wendy van Hout draagt veel te klein topje en laat ze er zo uitfloepen

Avatar foto

Published

op

De beeldschone Wendy van Hout, partner van de welbekende campingmagnaat Peter Gillis, heeft onlangs haar eigen kledinglijn, genaamd “356 by Wendy,” gelanceerd.

Hoewel ze aanvankelijk dacht te kunnen profiteren van de financiële ondersteuning van haar geliefde Peter, heeft de huidige sluiting van zijn vakantieparken en een recente brand in één van de parken haar gedwongen om haar kledinglijn actiever te promoten.

Wendy begrijpt dat er nu meer druk is om haar kledingcollectie te verkopen als ze haar levensstijl wil handhaven, aangezien de financiële situatie van Peter Gillis door de parksluitingen onder druk staat.

Om haar kledinglijn te stimuleren, heeft Wendy besloten om een gewaagde en verleidelijke aanpak te hanteren, aangezien ze maar al te goed weet dat niets zo effectief is als een vleugje pikante onthulling om de verkoopcijfers te doen stijgen.

In een TikTok-video heeft Wendy zichzelf op een speelse manier in de schijnwerpers gezet, gekleed in een opvallend spijkerpak. Met opzet heeft ze de bovenste knoopjes opengeknoopt, zodat kijkers een subtieme inkijk krijgen.

Ze hoopt dat deze uitdagende aanpak zal bijdragen aan het vergroten van de verkoop van haar kledinglijn. Deze extra inkomsten zullen naar alle waarschijnlijkheid van pas komen, gezien de financiële uitdagingen waarmee Peter Gillis momenteel te maken heeft als gevolg van de tijdelijke sluiting van zijn vakantieparken.

Wendy’s besluit om haar kledinglijn te promoten met een vleugje sensualiteit weerspiegelt haar vastberadenheid om haar onderneming te laten slagen in deze moeilijke tijden.

Het bewijst ook dat ze bereid is om actie te ondernemen en haar steentje bij te dragen om financiële stabiliteit te garanderen voor haar en haar partner, Peter Gillis. De komende periode zal uitwijzen of deze gewaagde zet de verkoop van haar kledinglijn daadwerkelijk zal stimuleren en of dit zal resulteren in een welkome financiële impuls voor het koppel.

Wendy van Hout, de charmante partner van de welbekende campingmagnaat Peter Gillis, heeft onlangs haar eigen kledinglijn gelanceerd, genaamd “356 by Wendy.” In eerste instantie vertrouwde ze op de financiële steun van Peter, maar door de recente sluiting van zijn vakantieparken en een brandincident is ze gedwongen om actiever haar kledinglijn te promoten.

De druk om haar kledingcollectie te verkopen is toegenomen, aangezien de financiële situatie van Peter Gillis door de parksluitingen onder druk staat. Om haar kledinglijn te stimuleren, heeft Wendy een gedurfde en verleidelijke aanpak gekozen, omdat ze maar al te goed weet dat niets zo effectief is als een vleugje pikante onthulling om de verkoopcijfers te verhogen.

In een TikTok-video heeft Wendy zichzelf op een speelse manier in de schijnwerpers gezet, gehuld in een opvallend spijkerpak. Met opzet heeft ze de bovenste knoopjes van het pak opengeknoopt, waardoor kijkers een subtiele inkijk krijgen.

Ze hoopt dat deze gedurfde aanpak zal bijdragen aan het vergroten van de verkoop van haar kledinglijn. Deze extra inkomsten zullen waarschijnlijk van pas komen, gezien de financiële uitdagingen waarmee Peter Gillis momenteel te maken heeft als gevolg van de tijdelijke sluiting van zijn vakantieparken.

Wendy’s beslissing om haar kledinglijn te promoten met een vleugje sensualiteit getuigt van haar vastberadenheid om haar onderneming te laten slagen in deze moeilijke tijden. Het illustreert ook haar bereidheid om actie te ondernemen en haar steentje bij te dragen om financiële stabiliteit te waarborgen voor haar en haar partner, Peter Gillis.

De komende tijd zal uitwijzen of deze gewaagde zet daadwerkelijk zal leiden tot een stijging in de verkoop van haar kledinglijn en of dit zal resulteren in een welkome financiële impuls voor het koppel.

https://www.tiktok.com/@365bywendy.brands/video/7324280878916504865

 

Continue Reading

Trending

  • Actueel8 maanden geleden

    Hardnekkige gerucht blijkt tóch waar: ‘Dit heeft Marco Borsato allemaal met Maan gedaan!’

  • Actueel7 maanden geleden

    Jutta Leerdam stapt in ijsbad en laat per ongeluk een beetje teveel zien

  • Actueel7 maanden geleden

    Martijn Krabbé deelt verdrietig bericht: ‘Zo lang heb ik nog’

  • Actueel7 maanden geleden

    Kijkers geschokt door actie van gast in Lang Leve de Liefde: slurf tevoorschijn gehaald

  • Actueel8 maanden geleden

    André Hazes deelt per ongeluk beelden van vrij partijtje met Monique Westenberg

  • Actueel7 maanden geleden

    Volgers verdrietig door heftige post van Emma Heesters 😔

  • Actueel7 maanden geleden

    Ophef: Lang Leve de Liefde-deelnemers Laura en Duco liggen te wippen en geven volledige show weg

  • Actueel7 maanden geleden

    Zangeres Maan laat op podium zien wat ze in huis heeft tijdens optreden. Daar kunnen de mannen wel van genieten