Connect with us

Actueel

RACHEL HAZES GEEFT REACTIE OP DAGVAARDING VOOR ANDRÉ

Published

on

Feestdagen in mineur: Rachel Hazes dagvaardt André Hazes op kerstavond

Voor André Hazes verliepen de feestdagen allesbehalve feestelijk. Op kerstavond deelde hij via Instagram dat hij een dagvaarding heeft ontvangen van zijn moeder, Rachel Hazes. André, die zijn moeder cynisch zijn ‘verwekker’ noemt, gaf aan dat dit nieuws zijn kerstdagen zwaar overschaduwde.


Dagvaarding om artiestennaam

Rachel Hazes eist dat André voortaan de toevoeging ‘jr.’ gebruikt in zijn artiestennaam, om onderscheid te maken tussen hem en de nalatenschap van zijn vader. Als beheerder van de merkrechten op de naam “André Hazes” wil Rachel voorkomen dat haar zoon inkomsten genereert onder de naam die zij als handelsmerk beschouwt.

André reageerde via Instagram: “Kerst draait om liefde en gezelligheid, maar ik heb vandaag mijn kerstcadeau ontvangen: een dagvaarding van mijn verwekker. Fijne feestdagen allemaal.”


Reacties en verontwaardiging

Het nieuws heeft tot veel verontwaardigde reacties geleid op sociale media. Volgers van André vinden de actie van Rachel ongepast, zeker gezien het moment waarop de dagvaarding is bezorgd. Veel fans spreken hun steun uit voor de zanger, terwijl de verdeeldheid binnen de Hazes-familie opnieuw de aandacht trekt.


Reactie van Rachel

Rachel bevestigde tegenover het ANP dat de dagvaarding via een deurwaarder is afgeleverd. Ze gaf echter aan voorlopig geen inhoudelijke reacties aan de media te willen geven. “Ik heb eerder gezegd dat ik niets meer tegen de media zeg,”verklaarde ze, hoewel ze hintte op een mogelijke verklaring in de toekomst.


Spanningen blijven oplopen

De dagvaarding onderstreept de al langer bestaande spanningen binnen de Hazes-familie. Dit incident komt bovenop andere conflicten, zoals de rechtszaak waarin André en zijn zus Roxeanne zich hebben uitgesproken tegen Rachel over inkomsten uit de nalatenschap van André Hazes senior.

De feestdagen zijn voor de familie Hazes opnieuw overschaduwd door juridische strijd en interne verdeeldheid. Of er op korte termijn verzoening mogelijk is, blijft onzeker.

Actueel

Vriendin van Cody Gakpo deelt intens triest nieuws: kindje van Oranje-speler overleden

Published

on

Cody Gakpo en zijn partner Noa van der Bij hebben verdrietig nieuws gedeeld. Via Instagram maakten zij bekend dat hun ongeboren zoontje tijdens de zwangerschap is overleden. De emotionele boodschap leidde direct tot veel steunbetuigingen van fans, ploeggenoten en andere bekende sporters.

Emotioneel bericht op Instagram

Noa van der Bij deelde het aangrijpende nieuws zaterdagmiddag via haar Instagram-account.

“Met een gebroken hart delen we het verdrietige nieuws dat onze kleine jongen tijdens de zwangerschap is overleden. Dank jullie wel voor alle liefde en steun.”

In hetzelfde bericht onthulde ze ook de naam die zij en Cody voor hun zoontje hadden gekozen: Elijah Raphael Gakpo.

Bijzonder moment in de kerk

Naast het verdrietige nieuws vertelde Noa over een bijzonder moment dat veel betekenis voor haar en Cody kreeg.

Na het verlies gingen zij samen naar de kerk om een kaarsje aan te steken. Vervolgens bezochten ze met hun zoontje Samuel de speeltuin bij de kerk.

Daar ontmoetten ze een ander kindje dat dezelfde naam droeg als hun ongeboren zoon.

“Er was daar ook een jongetje dat Elijah heette. We zagen dat als een bijzonder teken. Het gaf ons het gevoel dat onze kleine jongen nooit ver weg is.”

Die woorden raakten veel mensen die het bericht lazen.

Steun uit de voetbalwereld

Kort na de bekendmaking stroomden de steunbetuigingen binnen. Fans, collega’s en volgers lieten massaal weten mee te leven met het gezin.

Veel reacties bevatten woorden van medeleven en steun voor Cody, Noa en hun familie in deze moeilijke periode.

3ET4W70 Netherland’s Cody Gakpo running forward with the ball during the FIFA World Cup 2026 Group F match between Netherlands and Sweden at Houston Stadium on June 20, 2026 in Houston, United States. (Photo by Torbjorn Tande/DeFodi Images)

Eerste zoon Samuel

Cody Gakpo en Noa van der Bij werden in april 2024 ouders van hun eerste zoon, Samuel.

Tijdens het WK in de Verenigde Staten waren Noa en Samuel regelmatig aanwezig om de Oranje-aanvaller te ondersteunen. Zo bezochten zij onder meer trainingen van het Nederlands elftal tijdens de familiedagen.

De beelden van het jonge gezin maakten destijds veel indruk bij supporters.

WK verloopt sportief succesvol

Ondanks het persoonlijke verdriet beleeft Gakpo sportief een sterk wereldkampioenschap.

De aanvaller was in de groepsfase belangrijk voor Oranje met twee doelpunten en een assist. Nederland sloot de poule af als groepswinnaar en plaatste zich daarmee voor de knock-outfase van het WK.

In de volgende ronde neemt het Nederlands elftal het op tegen Marokko.

Veel medeleven

Het nieuws over het verlies van het ongeboren kindje heeft veel losgemaakt. Op sociale media spreken duizenden mensen hun medeleven uit en wensen zij Cody Gakpo, Noa van der Bij, zoon Samuel en hun familie veel sterkte toe in deze moeilijke periode.

Het gezin vraagt vooral om rust en bedankt iedereen voor de vele steunbetuigingen die zij inmiddels hebben ontvangen.

Bron: AD

Continue Reading

Trending

  • Actueel1 jaar ago

    Hardnekkige gerucht blijkt tóch waar: ‘Dit heeft Marco Borsato allemaal met Maan gedaan!’

  • Actueel1 jaar ago

    Jutta Leerdam stapt in ijsbad en laat per ongeluk een beetje teveel zien

  • Actueel1 jaar ago

    Martijn Krabbé deelt verdrietig bericht: ‘Zo lang heb ik nog’

  • Actueel1 jaar ago

    Kijkers geschokt door actie van gast in Lang Leve de Liefde: slurf tevoorschijn gehaald

  • Actueel1 jaar ago

    André Hazes deelt per ongeluk beelden van vrij partijtje met Monique Westenberg

  • Actueel1 jaar ago

    Ophef: Lang Leve de Liefde-deelnemers Laura en Duco liggen te wippen en geven volledige show weg

  • Actueel1 jaar ago

    Volgers verdrietig door heftige post van Emma Heesters 😔

  • Actueel1 jaar ago

    Zangeres Maan laat op podium zien wat ze in huis heeft tijdens optreden. Daar kunnen de mannen wel van genieten