Connect with us

Actueel

‘Een man met een garnaaltje van 15 cm komt er bij mij niet in’, zegt Linda

Avatar foto

Published

op

Een vrouw heeft op sociale media voor flink wat discussie gezorgd nadat ze haar specifieke voorkeur in intieme zaken openlijk deelde.

Ze beweerde dat ze categorisch weigert te daten met mannen die volgens haar een intiem lichaamsdeel hebben dat kleiner is dan 15 cm.

De vrouw, die de naam Linda gebruikt, maakte duidelijk dat deze factor voor haar een absolute dealbreaker is in potentiële relaties.

Ze plaatste haar vraag op sociale media en wilde graag weten hoe je vooraf kunt bepalen wat het formaat is zonder intiem met iemand te zijn.

Volgens de Britse gezondheidsautoriteit NHS ligt het gemiddelde intieme formaat in westerse landen rond de 14 cm in opgewonden toestand en ongeveer 8 cm in een niet-opgewonden toestand.

Op haar oproep reageerden verschillende mensen, waarbij sommigen stelden dat je gewoon rechtuit kunt vragen naar het formaat.

De vrouw lichtte haar standpunt verder toe door te zeggen: “Eerlijk gezegd is 15 cm of minder een absolute dealbreaker voor mij.

Ik ben niet bereid te investeren in een relatie om er later achter te komen dat hij niet aan mijn verwachtingen voldoet.”

Linda’s openhartige opmerkingen over haar voorkeuren in intieme relaties wekten uiteenlopende reacties op sociale media op. Sommigen prezen haar eerlijkheid, terwijl anderen haar keuze oppervlakkig vonden.

Een aantal gebruikers gaf aan dat het belangrijk is om in een relatie te focussen op emotionele verbinding, vertrouwen en communicatie, in plaats van puur op fysieke kenmerken.

Ze benadrukten dat de grootte van intieme lichaamsdelen niet de enige factor is die telt in een gezonde en gelukkige relatie.

Anderen voerden aan dat het moeilijk is om dergelijke details vooraf te bepalen zonder intiem met iemand te zijn.

Ze suggereerden dat het beter is om de nadruk te leggen op andere aspecten van compatibiliteit, zoals gedeelde interesses, normen en waarden, en emotionele connectie.

De discussie over fysieke aantrekkingskracht en voorkeuren in relaties is een complex en persoonlijk onderwerp.

Wat voor de ene persoon belangrijk is, kan voor een ander minder relevant zijn.

Het is essentieel dat mensen open en eerlijk kunnen zijn over hun behoeften en verwachtingen in relaties, maar het is ook belangrijk om begrip en respect te tonen voor de verschillende opvattingen en prioriteiten van anderen.

Actueel

Wendy van Hout draagt veel te klein topje en laat ze er zo uitfloepen

Avatar foto

Published

op

De beeldschone Wendy van Hout, partner van de welbekende campingmagnaat Peter Gillis, heeft onlangs haar eigen kledinglijn, genaamd “356 by Wendy,” gelanceerd.

Hoewel ze aanvankelijk dacht te kunnen profiteren van de financiële ondersteuning van haar geliefde Peter, heeft de huidige sluiting van zijn vakantieparken en een recente brand in één van de parken haar gedwongen om haar kledinglijn actiever te promoten.

Wendy begrijpt dat er nu meer druk is om haar kledingcollectie te verkopen als ze haar levensstijl wil handhaven, aangezien de financiële situatie van Peter Gillis door de parksluitingen onder druk staat.

Om haar kledinglijn te stimuleren, heeft Wendy besloten om een gewaagde en verleidelijke aanpak te hanteren, aangezien ze maar al te goed weet dat niets zo effectief is als een vleugje pikante onthulling om de verkoopcijfers te doen stijgen.

In een TikTok-video heeft Wendy zichzelf op een speelse manier in de schijnwerpers gezet, gekleed in een opvallend spijkerpak. Met opzet heeft ze de bovenste knoopjes opengeknoopt, zodat kijkers een subtieme inkijk krijgen.

Ze hoopt dat deze uitdagende aanpak zal bijdragen aan het vergroten van de verkoop van haar kledinglijn. Deze extra inkomsten zullen naar alle waarschijnlijkheid van pas komen, gezien de financiële uitdagingen waarmee Peter Gillis momenteel te maken heeft als gevolg van de tijdelijke sluiting van zijn vakantieparken.

Wendy’s besluit om haar kledinglijn te promoten met een vleugje sensualiteit weerspiegelt haar vastberadenheid om haar onderneming te laten slagen in deze moeilijke tijden.

Het bewijst ook dat ze bereid is om actie te ondernemen en haar steentje bij te dragen om financiële stabiliteit te garanderen voor haar en haar partner, Peter Gillis. De komende periode zal uitwijzen of deze gewaagde zet de verkoop van haar kledinglijn daadwerkelijk zal stimuleren en of dit zal resulteren in een welkome financiële impuls voor het koppel.

Wendy van Hout, de charmante partner van de welbekende campingmagnaat Peter Gillis, heeft onlangs haar eigen kledinglijn gelanceerd, genaamd “356 by Wendy.” In eerste instantie vertrouwde ze op de financiële steun van Peter, maar door de recente sluiting van zijn vakantieparken en een brandincident is ze gedwongen om actiever haar kledinglijn te promoten.

De druk om haar kledingcollectie te verkopen is toegenomen, aangezien de financiële situatie van Peter Gillis door de parksluitingen onder druk staat. Om haar kledinglijn te stimuleren, heeft Wendy een gedurfde en verleidelijke aanpak gekozen, omdat ze maar al te goed weet dat niets zo effectief is als een vleugje pikante onthulling om de verkoopcijfers te verhogen.

In een TikTok-video heeft Wendy zichzelf op een speelse manier in de schijnwerpers gezet, gehuld in een opvallend spijkerpak. Met opzet heeft ze de bovenste knoopjes van het pak opengeknoopt, waardoor kijkers een subtiele inkijk krijgen.

Ze hoopt dat deze gedurfde aanpak zal bijdragen aan het vergroten van de verkoop van haar kledinglijn. Deze extra inkomsten zullen waarschijnlijk van pas komen, gezien de financiële uitdagingen waarmee Peter Gillis momenteel te maken heeft als gevolg van de tijdelijke sluiting van zijn vakantieparken.

Wendy’s beslissing om haar kledinglijn te promoten met een vleugje sensualiteit getuigt van haar vastberadenheid om haar onderneming te laten slagen in deze moeilijke tijden. Het illustreert ook haar bereidheid om actie te ondernemen en haar steentje bij te dragen om financiële stabiliteit te waarborgen voor haar en haar partner, Peter Gillis.

De komende tijd zal uitwijzen of deze gewaagde zet daadwerkelijk zal leiden tot een stijging in de verkoop van haar kledinglijn en of dit zal resulteren in een welkome financiële impuls voor het koppel.

https://www.tiktok.com/@365bywendy.brands/video/7324280878916504865

 

Continue Reading

Trending

  • Actueel8 maanden geleden

    Hardnekkige gerucht blijkt tóch waar: ‘Dit heeft Marco Borsato allemaal met Maan gedaan!’

  • Actueel7 maanden geleden

    Jutta Leerdam stapt in ijsbad en laat per ongeluk een beetje teveel zien

  • Actueel7 maanden geleden

    Martijn Krabbé deelt verdrietig bericht: ‘Zo lang heb ik nog’

  • Actueel7 maanden geleden

    Kijkers geschokt door actie van gast in Lang Leve de Liefde: slurf tevoorschijn gehaald

  • Actueel8 maanden geleden

    André Hazes deelt per ongeluk beelden van vrij partijtje met Monique Westenberg

  • Actueel7 maanden geleden

    Volgers verdrietig door heftige post van Emma Heesters 😔

  • Actueel7 maanden geleden

    Ophef: Lang Leve de Liefde-deelnemers Laura en Duco liggen te wippen en geven volledige show weg

  • Actueel7 maanden geleden

    Zangeres Maan laat op podium zien wat ze in huis heeft tijdens optreden. Daar kunnen de mannen wel van genieten