Actueel
Deze foto van Linda de Mol op nudistencamping gaat rond in het buitenland!
Deze week ging Linda de Mol volledig uit de kleren voor een gedurfde fotoshoot voor haar eigen weekblad, LINDA..

De Mol prijkt op de cover terwijl ze op een campingstoeltje zit te midden van nudisten op een camping. LINDA. beschrijft de fotoshoot als volgt: “De een vindt het heerlijk, de ander moet er niet aan denken.
In je na*kte niksie over de camping lopen. Best handig én lekker, dat je niet hoeft te trutten met bikinibandjes, direct vanaf je strandbedje kunt skinny dippen én dat je een gevoel van eenheid hebt met gelijkgestemden.
Geldt dan echt het gezegde: vrijheid, blijheid? In de nieuwe
LINDA. ‘IN JE NA*KTE NIKSIE!’ duiken we in de na*kte waarheid, in
de breedste zin van het woord.

Of je nu blij wordt om in je blootje rond te lopen of juist open en bloot durft uit te komen voor wie je bent en waar je voor staat.”
Linda de Mol maakt met deze foto’s een sterke indruk en zet een statement neer. Ze uit haar zorgen over hoe we in 2023 steeds meer ‘vertrutten’.
Linda benadrukt dat jonge meisjes tegenwoordig geconfronteerd worden met een onrealistisch schoonheidsideaal, mede door influencers die hun foto’s bewerken met filters.
Ze merkt op dat niemand meer durft topless te zonnen uit angst
voor stiekeme foto’s die in een oogwenk gemaakt en gedeeld kunnen
worden, waardoor ze eeuwig op het internet kunnen blijven
circuleren.

De foto van Linda de Mol gaat zelfs over de grenzen heen, en heeft ook in Duitsland de aandacht getrokken.
Het Duitse blad Bild schrijft: “Linda na*kt: ‘In mijn volgende leven zal ik een overtuigd naturist zijn’.”
Ze vermelden dat de beroemde tv-persoonlijkheid op deze manier op de cover staat, wat eigenlijk geen grote verrassing is, gezien Linda’s bekentenis dat ze dol is op na*kt kamperen.
De fotoshoot met Linda de Mol toont haar kwetsbaarheid en durf om zich bloot te geven, zowel fysiek als emotioneel.
Het beeld van Linda op de cover van LINDA. spreekt boekdelen en laat zien dat ze niet bang is om taboes te doorbreken en zichzelf te laten zien zoals ze is.
Het thema van de fotoshoot, ‘IN JE NA*KTE NIKSIE!’, nodigt uit
tot reflectie over het idee van vrijheid en openheid, zowel
letterlijk als figuurlijk.

Het is een krachtig statement van Linda de Mol, die met haar cover en bijbehorende boodschap een belangrijke discussie aanwakkert over body positivity, zelfacceptatie en de druk van sociale normen.
De fotoshoot herinnert ons eraan dat iedereen het recht heeft om zichzelf te zijn en zich comfortabel te voelen in zijn eigen huid, zonder oordeel of schaamte.
Linda’s moed om zichzelf te tonen inspireert anderen om hetzelfde te doen en zich niet te laten weerhouden door maatschappelijke verwachtingen.
Actueel
Kindje (3) levenloos gevonden in snikhete auto

In de Franse plaats Saint-Gratien, nabij Parijs, heeft zich een tragische gebeurtenis voorgedaan tijdens de aanhoudende hittegolf. Een driejarig kind werd dinsdagmiddag aangetroffen in een geparkeerde auto en is later overleden. Dat melden Franse media en hulpdiensten.
Frankrijk kampt momenteel met uitzonderlijk hoge temperaturen. In Saint-Gratien liep het kwik die dag op tot ongeveer 39 graden. Onder dergelijke omstandigheden kan de temperatuur in een afgesloten voertuig in korte tijd extreem oplopen.
Auto kan razendsnel opwarmen
Deskundigen waarschuwen al jaren voor de gevaren van hitte in voertuigen. Zelfs wanneer het buiten warm aanvoelt, kunnen de temperaturen in een afgesloten auto binnen enkele minuten gevaarlijke niveaus bereiken.
Bij temperaturen rond de 39 graden kan een voertuig binnen korte tijd veranderen in een zeer warme ruimte. Hierdoor kunnen ernstige gezondheidsproblemen ontstaan, vooral bij jonge kinderen die hun lichaamstemperatuur minder goed kunnen reguleren.
Ouders troffen hun zoon aan
Volgens berichten van het Franse persbureau AFP gaat de politie er voorlopig niet van uit dat het kind bewust in de auto werd achtergelaten.
De ouders zouden hun zoontje zelf hebben aangetroffen in het voertuig, dat voor hun woning geparkeerd stond. Toen zij ontdekten wat er was gebeurd, probeerden zij direct hulp te bieden en schakelden zij de hulpdiensten in.
Hulpverleners namen de zorg ter plaatse over en deden er alles aan om het kind te helpen. Ondanks deze inspanningen mocht hulp niet meer baten.
🌡️ CANICULE : Un enfant de 3 ans a été retrouvé mort dans la voiture de ses parents à Saint-Gratien, dans le Val-d’Oise, stationnée en plein soleil devant le domicile familial.
L’enfant se serait enfermé dans le véhicule sans avertir personne (Le Parisien). pic.twitter.com/WtFMnYBGhr— Infos Françaises (@InfosFrancaises) June 25, 2026
Hoe kwam het kind in de auto terecht?
Uit de eerste bevindingen van het onderzoek blijkt dat het jongetje eerder op de dag door zijn ouders naar bed was gebracht voor een rustmoment.
Volgens de politie zou het kind later zelfstandig wakker zijn geworden en ongemerkt naar buiten zijn gegaan. Daar zou hij in de geparkeerde auto zijn terechtgekomen.
De wagen stond niet op slot, waardoor het kind naar binnen kon gaan. Vervolgens zou hij door de aanwezige kinderbeveiliging niet meer zelfstandig uit het voertuig hebben kunnen komen.
De exacte omstandigheden worden nog verder onderzocht.
Onderzoek gestart
De Franse autoriteiten hebben inmiddels een onderzoek geopend om alle feiten rond het incident in kaart te brengen.
Zoals gebruikelijk bij dergelijke situaties wordt gekeken naar de omstandigheden die hebben geleid tot het overlijden van het kind. Het onderzoek moet duidelijk maken wat er precies is gebeurd en of er sprake is van nalatigheid.
Hittegolf zorgt voor extra risico’s
Frankrijk heeft momenteel te maken met een van de warmste periodes van deze zomer. In verschillende regio’s gelden verhoogde waarschuwingen vanwege de extreme temperaturen.
Hulpdiensten en gezondheidsinstanties roepen inwoners op om extra voorzichtig te zijn tijdens warme dagen. Daarbij wordt benadrukt dat kinderen en dieren nooit zonder toezicht in voertuigen mogen worden achtergelaten, zelfs niet voor korte tijd.
Eerder deze week vergelijkbare tragedie
Het is niet de eerste keer deze week dat Frankrijk wordt geconfronteerd met een ingrijpende gebeurtenis tijdens de hittegolf.
Eerder werden in de Zuid-Franse plaats Carpentras eveneens twee jonge kinderen aangetroffen in een voertuig. Ook daar werden hulpdiensten ingeschakeld, maar kwam hulp te laat.
De gebeurtenissen zorgen opnieuw voor aandacht voor de risico’s van extreme hitte en het belang van waakzaamheid tijdens warme zomerdagen.
Oproep tot alertheid
Autoriteiten blijven inwoners oproepen om extra alert te zijn wanneer de temperaturen oplopen. Vooral jonge kinderen, ouderen en kwetsbare personen kunnen sneller gezondheidsproblemen ontwikkelen tijdens periodes van extreme warmte.
De komende dagen wordt in verschillende delen van Frankrijk opnieuw zeer warm weer verwacht. Hulpdiensten vragen daarom om voldoende verkoeling te zoeken, goed op elkaar te letten en extra voorzichtig te zijn in situaties waarin hitte snel gevaarlijk kan worden.
-
Actueel1 jaar agoHardnekkige gerucht blijkt tóch waar: ‘Dit heeft Marco Borsato allemaal met Maan gedaan!’
-
Actueel1 jaar agoJutta Leerdam stapt in ijsbad en laat per ongeluk een beetje teveel zien
-
Actueel1 jaar agoMartijn Krabbé deelt verdrietig bericht: ‘Zo lang heb ik nog’
-
Actueel1 jaar agoKijkers geschokt door actie van gast in Lang Leve de Liefde: slurf tevoorschijn gehaald
-
Actueel1 jaar agoAndré Hazes deelt per ongeluk beelden van vrij partijtje met Monique Westenberg
-
Actueel1 jaar agoOphef: Lang Leve de Liefde-deelnemers Laura en Duco liggen te wippen en geven volledige show weg
-
Actueel1 jaar agoVolgers verdrietig door heftige post van Emma Heesters 😔
-
Actueel1 jaar agoZangeres Maan laat op podium zien wat ze in huis heeft tijdens optreden. Daar kunnen de mannen wel van genieten