Actueel
Moeder ervaart schaamte tijdens zelfscankassa-controle: ‘Pas op dat moment drong het tot me door’

Een bezoek aan de Albert Heijn voor de 38-jarige Lonneke uit Huissen liep uit op een nachtmerr!e, nadat ze werd gec0nfronteerd met een winkelverb0d van maar liefst twee jaar.
Dit alles vanwege een incident waarbij ze twee flessen wijn niet
zou hebben gescand tijdens het afrekenen bij de zelfscankassa.
De moeder van twee kinderen en een vriendin was van plan om
boodschappen te doen voor een gezellige maaltijd met vrienden.
Winkelen met jonge kinderen kan echter een uitdaging zijn, dus
had ze met de kinderen afgesproken dat ze geen snoep zouden krijgen
als ze zich niet zouden gedragen.
Bij het winkelen zag Lonneke een aanbieding voor een pinot
grigio van 8,49 euro per fles, en besloot ze twee flessen te
nemen.
Tijdens het afrekenen bij de zelfscankassa, realiseerde ze zich
dat ze geen tas had, dus scande ze een plastic tas. Op dat moment
herinnert ze zich niet of ze de twee flessen wijn wel of niet heeft
gescand.
Omdat ze druk was met de kinderen, vergat ze te controleren of
alle items correct waren gescand en liep ze door de poortjes na het
afrekenen.
Tot haar schrik werd ze plotseling benaderd door een
medewerkster die haar besch*ldigde van winkeld!efstal, omdat ze had
gezien dat de flessen niet waren gescand.
Lonneke was verbijsterd en werd door medewerkers naar een aparte
ruimte gebracht. Daar kreeg ze te horen dat ze een winkelverbod van
twee jaar zou krijgen.
Ze voelde zich diep vernederd en begon te huilen. Ze kon niet
begrijpen waarom ze als een d!ef werd behandeld, vooral omdat ze
een trouwe klant was en nooit eerder problemen had gehad. Ze
benadrukte zelfs dat ze 800 euro aan koopzegels op haar bonuskaart
had.
Hoewel Lonneke begrijpt dat fouten gevolgen kunnen hebben,
voelde de manier waarop ze werd behandeld als onmenselijk en
vernederend.
Ze gaf aan dat het haar niet zozeer om het winkelverbod ging,
maar om de beschuldiging van d!efstal en het feit dat ze als een
ordinaire d!ef werd gezien. Ze verklaarde dat ze nooit meer gebruik
zou maken van zelfscankassa’s.
Dit incident benadrukt de noodzaak van begrip en redelijkheid
bij het omgaan met klanten, vooral als er twijfels bestaan over hun
bedoelingen.
Het is een herinnering aan de gevolgen van dergelijke
besch*ldigingen voor het welzijn en het zelfrespect van individuen,
en benadrukt de behoefte aan een respectvolle en empathische aanpak
bij het omgaan met vergelijkbare situaties in de toekomst.

Actueel
Wendy van Hout draagt veel te klein topje en laat ze er zo uitfloepen

De beeldschone Wendy van Hout, partner van de welbekende campingmagnaat Peter Gillis, heeft onlangs haar eigen kledinglijn, genaamd “356 by Wendy,” gelanceerd.
Hoewel ze aanvankelijk dacht te kunnen profiteren van de
financiële ondersteuning van haar geliefde Peter, heeft de huidige
sluiting van zijn vakantieparken en een recente brand in één van de
parken haar gedwongen om haar kledinglijn actiever te promoten.
Wendy begrijpt dat er nu meer druk is om haar kledingcollectie
te verkopen als ze haar levensstijl wil handhaven, aangezien de
financiële situatie van Peter Gillis door de parksluitingen onder
druk staat.
Om haar kledinglijn te stimuleren, heeft Wendy besloten om een
gewaagde en verleidelijke aanpak te hanteren, aangezien ze maar al
te goed weet dat niets zo effectief is als een vleugje pikante
onthulling om de verkoopcijfers te doen stijgen.
In een TikTok-video heeft Wendy zichzelf op een speelse manier
in de schijnwerpers gezet, gekleed in een opvallend spijkerpak. Met
opzet heeft ze de bovenste knoopjes opengeknoopt, zodat kijkers een
subtieme inkijk krijgen.
Ze hoopt dat deze uitdagende aanpak zal bijdragen aan het
vergroten van de verkoop van haar kledinglijn. Deze extra inkomsten
zullen naar alle waarschijnlijkheid van pas komen, gezien de
financiële uitdagingen waarmee Peter Gillis momenteel te maken
heeft als gevolg van de tijdelijke sluiting van zijn
vakantieparken.
Wendy’s besluit om haar kledinglijn te promoten met een vleugje
sensualiteit weerspiegelt haar vastberadenheid om haar onderneming
te laten slagen in deze moeilijke tijden.
Het bewijst ook dat ze bereid is om actie te ondernemen en haar
steentje bij te dragen om financiële stabiliteit te garanderen voor
haar en haar partner, Peter Gillis. De komende periode zal
uitwijzen of deze gewaagde zet de verkoop van haar kledinglijn
daadwerkelijk zal stimuleren en of dit zal resulteren in een
welkome financiële impuls voor het koppel.
Wendy van Hout, de charmante partner van de welbekende
campingmagnaat Peter Gillis, heeft onlangs haar eigen kledinglijn
gelanceerd, genaamd “356 by Wendy.” In eerste instantie vertrouwde
ze op de financiële steun van Peter, maar door de recente sluiting
van zijn vakantieparken en een brandincident is ze gedwongen om
actiever haar kledinglijn te promoten.
De druk om haar kledingcollectie te verkopen is toegenomen,
aangezien de financiële situatie van Peter Gillis door de
parksluitingen onder druk staat. Om haar kledinglijn te stimuleren,
heeft Wendy een gedurfde en verleidelijke aanpak gekozen, omdat ze
maar al te goed weet dat niets zo effectief is als een vleugje
pikante onthulling om de verkoopcijfers te verhogen.
In een TikTok-video heeft Wendy zichzelf op een speelse manier
in de schijnwerpers gezet, gehuld in een opvallend spijkerpak. Met
opzet heeft ze de bovenste knoopjes van het pak opengeknoopt,
waardoor kijkers een subtiele inkijk krijgen.
Ze hoopt dat deze gedurfde aanpak zal bijdragen aan het
vergroten van de verkoop van haar kledinglijn. Deze extra inkomsten
zullen waarschijnlijk van pas komen, gezien de financiële
uitdagingen waarmee Peter Gillis momenteel te maken heeft als
gevolg van de tijdelijke sluiting van zijn vakantieparken.
Wendy’s beslissing om haar kledinglijn te promoten met een
vleugje sensualiteit getuigt van haar vastberadenheid om haar
onderneming te laten slagen in deze moeilijke tijden. Het
illustreert ook haar bereidheid om actie te ondernemen en haar
steentje bij te dragen om financiële stabiliteit te waarborgen voor
haar en haar partner, Peter Gillis.
De komende tijd zal uitwijzen of deze gewaagde zet daadwerkelijk zal leiden tot een stijging in de verkoop van haar kledinglijn en of dit zal resulteren in een welkome financiële impuls voor het koppel.
https://www.tiktok.com/@365bywendy.brands/video/7324280878916504865
-
Actueel8 maanden geleden
Hardnekkige gerucht blijkt tóch waar: ‘Dit heeft Marco Borsato allemaal met Maan gedaan!’
-
Actueel7 maanden geleden
Jutta Leerdam stapt in ijsbad en laat per ongeluk een beetje teveel zien
-
Actueel7 maanden geleden
Martijn Krabbé deelt verdrietig bericht: ‘Zo lang heb ik nog’
-
Actueel7 maanden geleden
Kijkers geschokt door actie van gast in Lang Leve de Liefde: slurf tevoorschijn gehaald
-
Actueel8 maanden geleden
André Hazes deelt per ongeluk beelden van vrij partijtje met Monique Westenberg
-
Actueel7 maanden geleden
Volgers verdrietig door heftige post van Emma Heesters 😔
-
Actueel7 maanden geleden
Ophef: Lang Leve de Liefde-deelnemers Laura en Duco liggen te wippen en geven volledige show weg
-
Actueel7 maanden geleden
Zangeres Maan laat op podium zien wat ze in huis heeft tijdens optreden. Daar kunnen de mannen wel van genieten