Actueel
Gordon zat op laatste vlucht Jonnie Boer naar Bonaire: ´Hij zag er heel slecht uit´

In een openhartig gesprek tijdens de interviewserie Bij Andy in de Auto vertelt Gordon over een bijzondere samenloop van omstandigheden. De zanger en presentator zat namelijk op dezelfde vlucht naar Bonaire als sterrenchef Jonnie Boer, die enkele dagen later op het eiland overleed aan de gevolgen van een longembolie.
Laatste reis naar de zon
Jonnie Boer, bekend van sterrenrestaurant De Librije, overleed op 60-jarige leeftijd. Zijn overlijden kwam hard aan in de Nederlandse culinaire wereld en daarbuiten. Nu blijkt dat Gordon hem nog kort voor zijn overlijden heeft gesproken. “Ik zat dus gewoon aan boord met Jonnie en zijn vrouw. En nu vliegt hij terug in een kist,” vertelt Gordon zichtbaar aangedaan. “Dat is toch nauwelijks te bevatten.”
Een schrikbarende indruk
Gordon beschrijft dat hij tijdens de vlucht kort contact had met Jonnie Boer en daarbij opmerkte dat hij er “echt slecht uitzag.” Hij benadrukt dat hij daar behoorlijk van schrok. “Ik vond hem altijd een heel mooie man, maar toen ik hem daar zag, dacht ik: dit is niet goed. Hij zag er moe en getekend uit.”
Het contrast met het vakantieleven
Terwijl Gordon zelf aangeeft heerlijk te hebben kunnen uitrusten op Bonaire, vormt het besef dat iemand uit zijn nabijheid tijdens diezelfde reis zijn laatste dagen beleefde, een schril contrast. Het moment laat hem zichtbaar niet onberoerd, en hij deelt het verhaal niet vanuit sensatie, maar eerder als verwerking en verwondering.
Oprechte verbazing in de auto
Gastheer Andy van der Meijde reageert op het verhaal met verbazing en stelt de vraag of Jonnie wellicht overwerkt was. Gordon knikt en suggereert dat het misschien inderdaad zo was. De gedachte dat zelfs succesvolle en ogenschijnlijk energieke mensen plotseling uit het leven kunnen worden gerukt, raakt een gevoelige snaar.
Lichte toon slaat snel om
De sfeer in de auto verandert echter snel wanneer Andy’s telefoon gaat en een plagerige opmerking volgt, die Gordon gretig oppakt. Binnen een paar zinnen verandert het gesprek van een moment van rouw naar een luchtige, bijna banale uitwisseling. Het contrast is opvallend en typerend voor de losbandige toon van de serie.
Kritiek op toonverschuiving
Niet iedereen zal die toonverschuiving kunnen waarderen. De abrupte overgang van serieuze rouw naar grove grappen kan bij sommige kijkers overkomen als ongepast. Toch is het voor wie Gordon kent niet geheel onverwacht: hij schuwt geen directe uitspraken, ook niet op gevoelige momenten.
Een ongemakkelijke botsing tussen rouw en realiteit
Het fragment uit Bij Andy in de Auto toont hoe rouw en luchtigheid soms pijnlijk door elkaar heen kunnen lopen. Gordon deelt een oprechte ervaring over een laatste ontmoeting met Jonnie Boer, maar laat tegelijkertijd ook zien hoe snel een gesprek kan omslaan. Voor sommigen een teken van oneerbiedigheid, voor anderen juist een illustratie van hoe mensen omgaan met verlies in een wereld waarin alles continu doorgaat.

Actueel
Wendy van Hout draagt veel te klein topje en laat ze er zo uitfloepen

De beeldschone Wendy van Hout, partner van de welbekende campingmagnaat Peter Gillis, heeft onlangs haar eigen kledinglijn, genaamd “356 by Wendy,” gelanceerd.
Hoewel ze aanvankelijk dacht te kunnen profiteren van de
financiële ondersteuning van haar geliefde Peter, heeft de huidige
sluiting van zijn vakantieparken en een recente brand in één van de
parken haar gedwongen om haar kledinglijn actiever te promoten.
Wendy begrijpt dat er nu meer druk is om haar kledingcollectie
te verkopen als ze haar levensstijl wil handhaven, aangezien de
financiële situatie van Peter Gillis door de parksluitingen onder
druk staat.
Om haar kledinglijn te stimuleren, heeft Wendy besloten om een
gewaagde en verleidelijke aanpak te hanteren, aangezien ze maar al
te goed weet dat niets zo effectief is als een vleugje pikante
onthulling om de verkoopcijfers te doen stijgen.
In een TikTok-video heeft Wendy zichzelf op een speelse manier
in de schijnwerpers gezet, gekleed in een opvallend spijkerpak. Met
opzet heeft ze de bovenste knoopjes opengeknoopt, zodat kijkers een
subtieme inkijk krijgen.
Ze hoopt dat deze uitdagende aanpak zal bijdragen aan het
vergroten van de verkoop van haar kledinglijn. Deze extra inkomsten
zullen naar alle waarschijnlijkheid van pas komen, gezien de
financiële uitdagingen waarmee Peter Gillis momenteel te maken
heeft als gevolg van de tijdelijke sluiting van zijn
vakantieparken.
Wendy’s besluit om haar kledinglijn te promoten met een vleugje
sensualiteit weerspiegelt haar vastberadenheid om haar onderneming
te laten slagen in deze moeilijke tijden.
Het bewijst ook dat ze bereid is om actie te ondernemen en haar
steentje bij te dragen om financiële stabiliteit te garanderen voor
haar en haar partner, Peter Gillis. De komende periode zal
uitwijzen of deze gewaagde zet de verkoop van haar kledinglijn
daadwerkelijk zal stimuleren en of dit zal resulteren in een
welkome financiële impuls voor het koppel.
Wendy van Hout, de charmante partner van de welbekende
campingmagnaat Peter Gillis, heeft onlangs haar eigen kledinglijn
gelanceerd, genaamd “356 by Wendy.” In eerste instantie vertrouwde
ze op de financiële steun van Peter, maar door de recente sluiting
van zijn vakantieparken en een brandincident is ze gedwongen om
actiever haar kledinglijn te promoten.
De druk om haar kledingcollectie te verkopen is toegenomen,
aangezien de financiële situatie van Peter Gillis door de
parksluitingen onder druk staat. Om haar kledinglijn te stimuleren,
heeft Wendy een gedurfde en verleidelijke aanpak gekozen, omdat ze
maar al te goed weet dat niets zo effectief is als een vleugje
pikante onthulling om de verkoopcijfers te verhogen.
In een TikTok-video heeft Wendy zichzelf op een speelse manier
in de schijnwerpers gezet, gehuld in een opvallend spijkerpak. Met
opzet heeft ze de bovenste knoopjes van het pak opengeknoopt,
waardoor kijkers een subtiele inkijk krijgen.
Ze hoopt dat deze gedurfde aanpak zal bijdragen aan het
vergroten van de verkoop van haar kledinglijn. Deze extra inkomsten
zullen waarschijnlijk van pas komen, gezien de financiële
uitdagingen waarmee Peter Gillis momenteel te maken heeft als
gevolg van de tijdelijke sluiting van zijn vakantieparken.
Wendy’s beslissing om haar kledinglijn te promoten met een
vleugje sensualiteit getuigt van haar vastberadenheid om haar
onderneming te laten slagen in deze moeilijke tijden. Het
illustreert ook haar bereidheid om actie te ondernemen en haar
steentje bij te dragen om financiële stabiliteit te waarborgen voor
haar en haar partner, Peter Gillis.
De komende tijd zal uitwijzen of deze gewaagde zet daadwerkelijk zal leiden tot een stijging in de verkoop van haar kledinglijn en of dit zal resulteren in een welkome financiële impuls voor het koppel.
https://www.tiktok.com/@365bywendy.brands/video/7324280878916504865
-
Actueel8 maanden geleden
Hardnekkige gerucht blijkt tóch waar: ‘Dit heeft Marco Borsato allemaal met Maan gedaan!’
-
Actueel7 maanden geleden
Jutta Leerdam stapt in ijsbad en laat per ongeluk een beetje teveel zien
-
Actueel7 maanden geleden
Martijn Krabbé deelt verdrietig bericht: ‘Zo lang heb ik nog’
-
Actueel7 maanden geleden
Kijkers geschokt door actie van gast in Lang Leve de Liefde: slurf tevoorschijn gehaald
-
Actueel8 maanden geleden
André Hazes deelt per ongeluk beelden van vrij partijtje met Monique Westenberg
-
Actueel7 maanden geleden
Volgers verdrietig door heftige post van Emma Heesters 😔
-
Actueel7 maanden geleden
Ophef: Lang Leve de Liefde-deelnemers Laura en Duco liggen te wippen en geven volledige show weg
-
Actueel7 maanden geleden
Zangeres Maan laat op podium zien wat ze in huis heeft tijdens optreden. Daar kunnen de mannen wel van genieten