Actueel
Mark (61) vader van drie en hetero: “Ik draag al jaren rokken en hakken naar mijn werk dat zouden meer mannen moeten proberen.”

Mark Bryan, een 61-jarige robotica-ingenieur uit Duitsland, tart moedig de traditionele genderrollen door dagelijks hakken en rokken te dragen.
Als vader van drie en een professional in een technisch veld,
breekt Mark opzettelijk met de normen die kledingvoorschriften
bepalen op basis van geslacht.
In de 10e eeuw waren hoge hakken oorspronkelijk bedoeld voor
mannen, om hen langer te laten lijken en een gevoel van mode te
geven.
Door de eeuwen heen is deze trend echter veranderd, en
tegenwoordig worden hakken bijna uitsluitend met vrouwen
geassocieerd.
Mark behoort tot een groeiende groep mannen die deze modieuze
schoenentype weer terugclaimen, los van de traditionele
geslachtsnormen.
Met bijna 660.000 volgers op Instagram heeft Mark een
aanzienlijke aanhang opgebouwd door zijn gedurfde en unieke stijl
te delen.
Zijn outfits omvatten vaak een mix van pumps, laarzen en rokken,
gecombineerd met meer traditioneel ‘mannelijke’ kledingstukken
boven de taille.
Door deze combinaties benadrukt hij dat kleding geen geslacht
heeft en dat mode een uitdrukking van persoonlijke voorkeur en
stijl moet zijn, ongeacht geslachtsnormen.
Mark’s benadering van kleding is niet alleen een statement tegen
de vastgeroeste genderstereotypen, maar ook een pleidooi voor meer
variatie en vrijheid in mannenmode.
Hij vindt dat rokken meer diversiteit bieden dan de
standaardbroeken die mannen meestal dragen, en wil hiermee laten
zien dat comfort en persoonlijke stijl voorop moeten staan.
Zijn familie, waaronder zijn drie kinderen en zijn vrouw,
steunen Mark volledig in zijn keuzes.
Zijn kinderen zijn opgevoed met het begrip dat kleding niet
indicatief is voor iemands seksualiteit of genderidentiteit.
Zijn dochter beschouwt hem zelfs als een van haar grootste
mode-inspiraties, en zijn vrouw helpt hem regelmatig bij het
uitkiezen van outfits.
Ondanks de positieve ontvangst binnen zijn gezin en zijn
aanzienlijke aanhang online, stuit Marks kledingkeuze soms op
weerstand.
Hij heeft te maken gehad met negatieve reacties, zowel online
als in het echte leven.
Deze confrontaties herinneren hem eraan dat, hoewel veel mensen
zijn stijl vieren, er nog steeds vooroordelen bestaan over wat
mannen zouden moeten dragen.
Mark Bryan’s verhaal daagt ons uit om na te denken over onze
eigen percepties van gender en mode.
Hij nodigt ons uit om ons comfortabel te voelen bij het uitdagen
van de normen en om mode te zien als een vorm van persoonlijke
expressie, vrij van genderbeperkingen.
Wat denk jij? Zou je het aandurven om, net als Mark, je eigen
pad in mode en zelfexpressie te bewandelen?

Actueel
Wendy van Hout draagt veel te klein topje en laat ze er zo uitfloepen

De beeldschone Wendy van Hout, partner van de welbekende campingmagnaat Peter Gillis, heeft onlangs haar eigen kledinglijn, genaamd “356 by Wendy,” gelanceerd.
Hoewel ze aanvankelijk dacht te kunnen profiteren van de
financiële ondersteuning van haar geliefde Peter, heeft de huidige
sluiting van zijn vakantieparken en een recente brand in één van de
parken haar gedwongen om haar kledinglijn actiever te promoten.
Wendy begrijpt dat er nu meer druk is om haar kledingcollectie
te verkopen als ze haar levensstijl wil handhaven, aangezien de
financiële situatie van Peter Gillis door de parksluitingen onder
druk staat.
Om haar kledinglijn te stimuleren, heeft Wendy besloten om een
gewaagde en verleidelijke aanpak te hanteren, aangezien ze maar al
te goed weet dat niets zo effectief is als een vleugje pikante
onthulling om de verkoopcijfers te doen stijgen.
In een TikTok-video heeft Wendy zichzelf op een speelse manier
in de schijnwerpers gezet, gekleed in een opvallend spijkerpak. Met
opzet heeft ze de bovenste knoopjes opengeknoopt, zodat kijkers een
subtieme inkijk krijgen.
Ze hoopt dat deze uitdagende aanpak zal bijdragen aan het
vergroten van de verkoop van haar kledinglijn. Deze extra inkomsten
zullen naar alle waarschijnlijkheid van pas komen, gezien de
financiële uitdagingen waarmee Peter Gillis momenteel te maken
heeft als gevolg van de tijdelijke sluiting van zijn
vakantieparken.
Wendy’s besluit om haar kledinglijn te promoten met een vleugje
sensualiteit weerspiegelt haar vastberadenheid om haar onderneming
te laten slagen in deze moeilijke tijden.
Het bewijst ook dat ze bereid is om actie te ondernemen en haar
steentje bij te dragen om financiële stabiliteit te garanderen voor
haar en haar partner, Peter Gillis. De komende periode zal
uitwijzen of deze gewaagde zet de verkoop van haar kledinglijn
daadwerkelijk zal stimuleren en of dit zal resulteren in een
welkome financiële impuls voor het koppel.
Wendy van Hout, de charmante partner van de welbekende
campingmagnaat Peter Gillis, heeft onlangs haar eigen kledinglijn
gelanceerd, genaamd “356 by Wendy.” In eerste instantie vertrouwde
ze op de financiële steun van Peter, maar door de recente sluiting
van zijn vakantieparken en een brandincident is ze gedwongen om
actiever haar kledinglijn te promoten.
De druk om haar kledingcollectie te verkopen is toegenomen,
aangezien de financiële situatie van Peter Gillis door de
parksluitingen onder druk staat. Om haar kledinglijn te stimuleren,
heeft Wendy een gedurfde en verleidelijke aanpak gekozen, omdat ze
maar al te goed weet dat niets zo effectief is als een vleugje
pikante onthulling om de verkoopcijfers te verhogen.
In een TikTok-video heeft Wendy zichzelf op een speelse manier
in de schijnwerpers gezet, gehuld in een opvallend spijkerpak. Met
opzet heeft ze de bovenste knoopjes van het pak opengeknoopt,
waardoor kijkers een subtiele inkijk krijgen.
Ze hoopt dat deze gedurfde aanpak zal bijdragen aan het
vergroten van de verkoop van haar kledinglijn. Deze extra inkomsten
zullen waarschijnlijk van pas komen, gezien de financiële
uitdagingen waarmee Peter Gillis momenteel te maken heeft als
gevolg van de tijdelijke sluiting van zijn vakantieparken.
Wendy’s beslissing om haar kledinglijn te promoten met een
vleugje sensualiteit getuigt van haar vastberadenheid om haar
onderneming te laten slagen in deze moeilijke tijden. Het
illustreert ook haar bereidheid om actie te ondernemen en haar
steentje bij te dragen om financiële stabiliteit te waarborgen voor
haar en haar partner, Peter Gillis.
De komende tijd zal uitwijzen of deze gewaagde zet daadwerkelijk zal leiden tot een stijging in de verkoop van haar kledinglijn en of dit zal resulteren in een welkome financiële impuls voor het koppel.
https://www.tiktok.com/@365bywendy.brands/video/7324280878916504865
-
Actueel8 maanden geleden
Hardnekkige gerucht blijkt tóch waar: ‘Dit heeft Marco Borsato allemaal met Maan gedaan!’
-
Actueel7 maanden geleden
Jutta Leerdam stapt in ijsbad en laat per ongeluk een beetje teveel zien
-
Actueel7 maanden geleden
Martijn Krabbé deelt verdrietig bericht: ‘Zo lang heb ik nog’
-
Actueel7 maanden geleden
Kijkers geschokt door actie van gast in Lang Leve de Liefde: slurf tevoorschijn gehaald
-
Actueel8 maanden geleden
André Hazes deelt per ongeluk beelden van vrij partijtje met Monique Westenberg
-
Actueel7 maanden geleden
Volgers verdrietig door heftige post van Emma Heesters 😔
-
Actueel7 maanden geleden
Ophef: Lang Leve de Liefde-deelnemers Laura en Duco liggen te wippen en geven volledige show weg
-
Actueel7 maanden geleden
Zangeres Maan laat op podium zien wat ze in huis heeft tijdens optreden. Daar kunnen de mannen wel van genieten